Räddaren i nöden!

Just när jag höll på att svälta ihjäl så kom Adam med en kycklingsallad från Coffee House till mig! Min favvosallad med Mangoraya-dressing! Eftersom vi åt mat från Donken igår så hade jag ingen matlåda, och fick lite panik när jag insåg att jag skulle jobba hela dagen med endast en halv omelett och lite kaffe i magen (eftersom jag jobbar helt ensam utan avlösning på helger). Så att han kom med mat till mig var ju grymt sött! :-)

Nu har jag bara 2 timmar kvar ungefär, jag hoppas att dom rullar på snabbt! Efter jobbet måste jag åka och handla lite, och sedan hämta lill-tindris som har varit hos sin "plastpappa" Håkan i helgen! Det var ju tänkt att jag skulle jobba även igår, och när det ändrades så hade jag redan bestämt med Håkan att Tindra skulle vara där (och när vi bestämde detta så var även planen att Adam skulle vara i Stockholm och mamma är på Gotland = ingen hundvakt). Egentligen hade hon ju inte behövt vara där alls i helgen, men dom älskar henne som om hon vore deras egen, och Tindra stormtrivs där också, så det belv nog en kul helg för alla inblandade! Åh vad jag längtar efter henne nu!!
Nästa helg är utsällningen som jag har anmält henne/oss till så under veckan som kommer ska vi göra lite pedikyr (läs klippa klorna) och även duscha henne ren och fin! Jag har ingen aning om hur en utsällning går till, jag har hört att vi ska springa runt i en ring, haha, jag skrattar för mig själv när jag tänker på hur det kommer att se ut!! Förhoppningsvis har jag med mig någon som kan knäppa kort på oss och föreviga denna "premiär"!

Nu gör jag ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0