Sega söndag!

Det blev en relativt lugn festkväll igår. Endast 4 cider och en drink! Trots detta så har jag varit sååå trött idag, helt insane trött!!! Jag och A har inte gjort mycket alls idag, mest legat och myst hela dagen. Förutom då vi faktiskt tog en sväng till Hedbergska och spelade lite basket. Vi sköt mest, det blev inte så mkt spel. Allt började med att jag faktiskt BLOCKADE honom precis i början, så där la jag ribban, haha! Vi spelade lite "Jorden runt", där vi vann en gång var, och sedan 21 då jag vann och han försökte ändra på reglerna allt eftersom vi spelade! Haha, mina skott satt ganska fint faktiskt! :-)

Nu ska jag halv-dö i soffan innan jag masar mig iväg till sängen, klockan ringer 04:50 imorgon - wiihoo!!

Just ja, jag såg N ute igår, för typ första gången på for ever. Jag såg honom på håll först, och tänkte att OM vi går förbi varandra så ska jag inte säga ett ord, och mycket riktigt, vid ett tillfälle passerade vi varandra, och vi tittade bara på varandra, inget Hej, ingenting. Visst kändes det lite konstigt, men jag var snygg och säker på mig själv, och han såg obekväm och långhårig (läs ovårdad) ut. HAHA!


Tindra får stå ut med en onykter Mami!


Emma och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0