Spöken.

Alla har spöken i garderoben. Speciellt när man är i min ålder. Ingen man träffar är oskuld direkt, och alla har någon gång varit i ett långvarigt förhållande. Sant, eller hur?
Hur kommer det sig då att det är så himla jobbigt när ett sådant "spöke" (läs ex) hör av sig helt plötsligt, från ingenstans? Automatiskt så tänker jag "hon måste vilja något". Automatiskt så får jag ont i magen. Automatiskt så tror jag att han kommer att gå och tänka på henne konstant nu, men faktum är nog att det bara är JAG som tänker så.
Det var väldigt länge sedan min dåliga självkänsla visade sig nu, men idag kom den fram... Min dåliga självkänsla är mitt "spöke".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0