Svull, dag 2.

Shit alltså. Jag är så ordentlig när A är här. Jag lagar så mycket mat - riktig mat alltså - och äter nästan aldrig "skräp". Men nästan JÄMT när han inte är här så svullar jag. Det blir nästan som en grej jag gör i smyg. Haha, hur störigt är inte det? Just nu har jag en pizza i ugnen...och det finns chips kvar från igår... När jag lägger mig ikväll så kommer dom inte att finnas kvar.

Jag har haft en jättebra dag så här långt. Jag mötte upp söta Emma och åt en supergod kycklingsallad med henne på B.I.M, och sedan gick vi på stan en sväng och rundade sedan av med en latte på Waynes. När jag kom hem så kollade jag på One tree hill, som hade ett dramatiskt - men inte oväntat - slut.
Nu ska jag som sagt äta pizza, och så ska jag titta på 2 Greys. De sista för säsongen. Jag har sparat det bästa till sist, jag har sett alla serier nu, och nu är det lite utav en "final-kväll". Jag tror jag skippar Mello. Jag har inte följt med alls, och känner mig totalt ointresserad. Jag kommer ju att kunna läsa om det senare ikväll om jag vill.

Senare ikväll ska jag se en film som heter "Love and basketball" som jag har sett för ett antal år sedan, som ät totalt omöjlig att få tag på, men min älskling har fixat den till mig...är han inte bäst så säg??!!

Jaja, in i dimman nu, Greys-dimman alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0