Sweet Sunday!

Idag är det strålande väder! Idag är en sån dag då jag önskar att jag bodde någon annanstans än i min lägenhet på 7:e våningen utan balkong. Fransk balkong räknas liksom inte. Ge mig en balkong eller en uteplats. Helst en hel gräsmatta.
A har ju iofs en uteplats, men det känns inte så kul att vara där när inte han är där....

Jag och Tindra har nyss varit ute på en promenad i solen och nu sitter jag och försöker att bli motiverad. Träningsmotiverad. Jag ska gå ner till gymmet om en timme, och det tar emot ganska mycket, men detta har inte varit en bra träningsvecka så jag måste fan köra ett pass idag!

Efter träningen så ska jag nog åka ut till IKEA och köpa hem lite smågrejer tror jag. A brände sönder en av mina kastruller härom dagen, hahaha, så den ska ersättas av en ny. Givetvis blir det ju lite fler saker också, jag åker ju inte ut dit bara för en kastrulls skull! :-)

Lite sol ska jag nog hinna med också.
Jag återkommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0