Västerås - utbildning dag 1.

Jag är för trött att försöka förklara vad jag har gjort idag, men jag har suttit i "skolbänken" från 9-17 och haft ganska tråkigt. Jag är INGEN säljare, och det är svårt att försöka bli en.

Efter dagen var slut så gick jag en sväng på stan, handlade lite på HM (en topp, en väst och massa småplock till håret, ett armband, en ansiktsmask och ett par solglasögon), och ikväll har jag tagit ett bad, lagt ansiktsmask och rullar håret på hårrullar. Jag hade ingen hårspray så resultatet blir nog inte så bra, men jag "övar" lite inför helgen. Jag tänker vara "snygg-Jessica" i helgen minsann!

Nu ska jag lägga mig i den otroligt sköna sängen och kolla på tv! Jag saknar lill-tindris och A...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0