Västerås.

Äntligen ligger jag i sängen. I en skön hotellsäng i Västerås.
Gud vad jag INTE ville kliva på tåget i Sundsvall ikväll, det är verkligen inte roligt att göra något som man verkligen inte vill göra. Men, nu är jag här, jag kan inte påverka situationen, och nu ska jag sluta klaga.

Jag bor i ett jättefint, nyrenoverat rum på Elite Hotel. Sängen är som sagt jätteskön, och det finns ett badkar, så imorgonkväll ska jag nog ta ett bad....mmm så skönt! Jag ser fram emot hotellfrukosten imorgon och på fredag! Mest ser jag fram emot fredagkväll kl 22, för då är jag i Guld-staden igen! :-)

Nu ska jag kolla på lite tv, sen släcker jag lampan!


Oooops.....jag har fan ingen telefon i mitt rum!!! HUR tänkte man då? Jag måste ju ha väckning, och min mobil är väldigt opålitlig.... Shit fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0