Veckan som kommer...

Jag har nyss tittat på senaste Greys på datorn. Jag gråter JÄMT till den serien, varje avsnitt, är jag ensam om det??
Jag har även ätit kladdkaksmuffins som jag bakade lite tidigare ikväll, som jag ska bjuda på imorgon när min bror och brorsdotter kommer och firar min födelsedag ca 2 veckor i efterskott! :-)

Till veckan händer det lite grejer! På tisdag har Hjärtat chans till SM-guld igen, sista chansen denna gång, så då sitter jag bänkad framför matchen på datorn (eftersom dom spelar i Solna)!
På onsdagkväll så tar jag tåget till Västerås där jag kommer att vara på torsdag och fredag för att gå en utbildning på jobbet. Jag ser inte fram emot det alls, så det känns lite jobbigt... Jag ska försöka se det positiva i det hela, och det positiva är två hotellnätter, alltså 2 hotellfrukostar. Men jag åker dit med ett öppet sinne, och ska försöka att inte vara så negativ. Vem vet - det kanske blir kul?
Jag ska ta med mig datorn, så att jag har något att göra i alla fall... Och just ja, jag fick en liten present av Hjärtat idag, nämligen en väska till min dator! Precis vad jag behövde ju!! :-)

NU måste jag varva ner lite...klockan ringer ju trots allt 04:50 imorgon.... Så, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0