2 av 3!

Indoor walking igår.
Bodystep idag.

Jag droppade svett efter passet idag (och igår så klart) och det känns så SKÖNT att träna! Minst ett pass till denna vecka ska det bli!

Ikväll har jag lagat min supergoda korvstroganoff (mamma, du skulle bli så impad), och så tittar jag på babys match på datorn. Jag beställde hem den från Viasat. Det känns lite löjligt att titta på en match på denna pyttelilla skärm, men jag gör det så gärna! Det är en väldigt jämn match, baby fick spela mycket i början och gjorde bra i från sig, men nu har han inte spelat på ett tag, dumma coach Peter! ;-)

Strax blir det en kvällspromenad med Fisen, sen dusch och sedan One tree hill, Gossip girl och DHW. En bra kväll med andra ord! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0