Måndag.

Idag skrev jag så här på Facebook:
"Jessica Jonsson börjar dagen med en klycha: Idag börjar jag mitt nya liv!".
Ja, nu börjas det igen. Vikthets och noja hit och dit. Nu känner jag att det har gått lite överstyr med alla mysiga godiskvällar, så nu tar jag tag i saken på allvar.
Jag har ett mål, ett ganska kortsiktigt sådant, och det är att vid årsskiftet komma i ett par jeans som har blivit aningen för trånga. Yes, under 2 månader ska jag träna 3 ggr i veckan och dra ner på onödigt godis och sånt.
Kommer jag att klara det tro? Ja då, det ska nog kunna ordnas. :-)

Hur som helst, jag är på jobbet och har världens hicka. Det är sååå pinsamt eftersom jag pratar i telefon ganska ofta. Hur får man bort hicka egentligen?? Och varför får man hicka överhuvudtaget??

Bilden nedan på Tindra i solskenet är en av de finaste bilder jag har på henne! Jag älskar verkligen den bilden!!

NU ska jag dricka lite vatten och hoppas på det bästa! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0