Nä hörrni...

Nu har jag funderat lite med det här med att blogga.
För mig så känns det som att det känns lite oväsentligt att skriva vad jag gör och så, när det inte händer något speciellt som är värt att skriva om.
Jag kommer inte att lägga ner, jag kommer bara att skriva mindre, som jag redan har börjat göra. Det kommer att komma inlägg då och då, och givetvis Tindra-bilder (haha), men mer än så blir det nog inte.
Jag har märkt att jag "mår bäst" av att blogga när jag "mår sämst". I slutet av förra året och i början av det här året kunde jag skriva 100 inlägg om dagen (en liten överdrift), men det var för att jag mådde så jäkla pissdåligt då. Det var som terapi att få skriva av sig, men nu har jag inte det behovet.
Jag kommer att skriva när jag har något av värde att dela med mig av.
Just nu är mitt liv underbart, jag har allt jag behöver och vill ha! :-)

Puss!




Kommentarer
Postat av: vickan

skönt att "höra" att du har det gott nu. Ha d så bra!

2009-11-06 @ 12:26:47
Postat av: Anna

Ja det är alltid trevligt att få läsa att någon mår bra och har det skitbra :-) Får väl se när man får läsa nåt igen.

Må Gott så kanske vi springer på varandra, igen :-)

Kör hårt Tjejen!



Kram A

2009-11-08 @ 19:26:32
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: knutson

Jag går ändå in av ren vana typ heeela tiden.. haha :P

2009-11-08 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0