White christmas.

Nu har jag gjort klart det mesta inför julen, men när jag sätter mig ner och tittar runt i lägenheten så är det inte mycket som skiljer sig åt från tidigare. Jag är inte mycket för en massa pynt och krims krams, jag gillar det enkla fina, så i år (och som alla andra år) så har jag satt upp vita gardiner i vardagsrummet, vita julstjärnor, vita ljus på silverfat och min fina adventsljusstake i silver. Vitt och silver alltså. Det behöver inte vara rött och guld.
I köket däremot kan jag pynta lite mer, där är det röda julgardiner och det kommer lite tomtar och sånt, men verkligen inte till någon överdrift.
Jag är nöjd nu, det är enklet och fint, precis som jag gillar det! Hoppas Adam gillar det också, men jag kan tänka mig att han inte bryr sig såååå mycket! :-)
Han kommer hem ikväll efter en sjukt spännande match i Borås igår! Dragons vann med 1 poäng på slutsignalen (matchvinnaren var Johan Jeansson, och idag ska jag och hans tjej Anza gå och fika på stan)!! Mitt hjärta fick en armbåge på läppen och fick åka till sjukhuset och sy fyra stygn... Stackars baby! :-( Inte mycket pussande ikväll med andra ord!

Nu ska jag ta och torka till håret och sedan gå ut och gå med Tindra! Det ser KALLT ut, det är massa frost på hustaken!! Efter promenaden ska jag ut och trängas på ICA Maxi och sedan som sagt fika på stan med fina Anza!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0