Arbetsdagen lider mot sitt slut!

Snart får jag gå hem! Då ska jag ta av mig dom här tajta jeansen och stövlarna som jag envisades med att ha på mig idag. Visserligen har jag fått väldigt många komplimanger idag av tjejerna här, jag är snygg i håret och snyggt klädd tycker dom! Jag brukar ju alltid ha något Helex-aktigt på mig, och baggy jeans eller andra träningsliknande kläder, så att se mig med lite snyggare kläder och håret i en lite snyggare uppsättning var nog en ovanlig syn för de flesta! Jag blev jätteglad i alla fall! :-)

Imorgon är jag leeeedig, och då ska jag ha en skön Jessan-dag! Först ska jag träffa Jessica och Maya och Weronica och hennes William på Birsta city och äta lunch, sen ska jag hämta lill-fisen som är hos mamma och någon gång under dagen ska jag shoppa lite skönhetsprodukter. Jag kanske gör det innan lunchen. Jag behöver massa nytt till badrumsskåpet, och så skulle jag gärna vilja "investera" i ett bra frisörschampo och balsam, gärna ett bra värmeskydd också. Fan, det kommer att bli dyrt imorgon känner jag. Oh well. Oftast är såna saker ganska dryga och räcker ganska länge. Jag får tänka så.

Nu ska jag göra det sista här innan jag stänger!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0