En mindre KUL dag.

Idag har jag ont lite här och där. Nacken, mellan skulderbladen, huvudet. Den sistnämnda känner säkert från den förstnämnda.
Jaja.

Idag innan jobbet så var jag in till stan en sväng. Jag köpte mina favvoprodukter - Cliniques 3-stegsserie! Åh så nöjd jag är med dom alltså!! Jag har använt dom lite från och till i några år, och skulle nog använda dom jämt om jag hade råd. Nu hade jag en liten kupong så det blev inte lika dyrt som annars.
Dessutom köpte jag två par jättesöta örhängen på Kappahl! Jag har nog inte varit på Kappahl sen....ja, typ NEVER, men vad jag har förstått så har dom verkligen "steppat upp" lite i deras sortiment. Jag fick med mig 2 par jättesöta och framför allt billiga örhängen, 29,50:- st!! :-) Kingen ju!

Idag jobbar jag till kl 20, jag ska försöka att smita hem lite tidigare, pallar inte stå här med den här nacken...
Blä-ish!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0