Felfria fredag!

Fan va nice det är när ALLT flyter på precis som det ska på jobbet. Inget som är sönder, inget som är inställt, inget som krångar och ingen som klagar. Så himla skönt! Låt det aldrig bli måndag igen! :-)

Jag har ca 1 1/2 timme kvar av arbetsdagen vilket känns otroligt skönt! Efter jobbet ska jag uträtta lite ärenden med pappa, bland annat ska han förnya hans pass, vilket känns som att det skulle kunna bli ett projekt. Jag måste verkligen dubbelkolla att han har med sig giltigt leg innan vi åker dit... Jag ringde honom nyss, och då låg han i badet, haha, att han svarade när han låg i badet tyckte jag var hur roligt som helst! Lilla pappsi!
Senare idag (om jag inte somnar) ska jag nog åka till Birsta en snabb sväng och bättra på underklädesgarderoben lite på HM. Jag älskar deras underkläder, dom är både snygga och billiga! Lite nagelprodukter ska jag också fixa!

Kvällen spenderas hemma i soffan framför webtv, hejjandes på Baby när han spelar uppe i Luleå! Det är jätteroligt att kunna se matchen på datorn, detta är andra veckan i rad! :-)

Nu ska jag göra ett litet ryck, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0