Hot or not?

Hello!
Jag hoppas så INNERLIGT att den här dagen blir bättre än den igår! Det har börjat ok, med endast två dumma undantag. När jag kom till jobbet så funkade inte tv-apparaterna ovanför motionscyklarna och löpbanden. Eftersom jag är själv här (och gick hem halv tre igår) så vet jag inte om det var så vid stänging igår, eller om detta är något som har hänt under natten. Detta är ett hett klagoämne redan, dom funkade inte så bra innan dom inte funkade alls, så det här kommer man att få höra. Och självklart har man inget bra svar att ge. Jag kanske ska spela dum och förvånad när första klagomålet kommer "Va, nämen vad säger du? Jahaa, det hade jag ingen aning om, det där måste vi kolla upp!".
Den andra dåliga (men inte så allvarliga) saken var att vi har ett möte inbokat som jag inte visste om, precis när jag tänkte ta friskvårdstimme! Buhuu! Tisdagar är ju mina glidardagar! Oh well, jag tar igen det nästa vecka!

Hörrni, jag har en fråga! Jag kan inte bestämma hurvida jag tycker att detta är snyggt eller inte, så kan inte ni bestämma åt mig? :-)

Fuskpälsväst - hot or not?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hot! :)

2009-10-07 @ 22:00:06
Postat av: Jenny

Jag har en vit...

2009-10-08 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0