Kärlek!

Lilla Tindra får utstå ganska mycket ibland. Jag muppar mig med henne och busar och fjantar mig så mycket, att hon ibland tittar på mig med en blick som säger "Alltså vad fan håller du på med?".
Men jag ÄLSKAR ju henne sååååå mycket!! Idag såg jag en kort snutt på Animal planet innan jag gick till jobbet. Det handlade om en hund som hade blivit så sjuk att ägarna stod inför det svåra valet att ta bort henne eller inte. Eftersom hunden led så mycket så var det ju inte så svårt egentligen, i ett sånt läge får man ju verkligen inte vara egoistisk och behålla hunden för sin egen skull, utan då måste man ju bara släppa taget och låta den somna in.
BRA att titta på något sånt 5 minuter innan jag skulle gå till jobbet. 
NEJ! Fy vad jag grinade!!



Lilla, lilla Tindra, du och jag ska leva för alltid, eller hur? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0