Laddar!

Jag sitter med ett väldigt svagt morgonkaffe. Jag tömde kaffeburken och det blev typ det svagaste någonsin, men det får duga!
Jag laddar inför torsdagspromenaden med Emma! Vet ni, att häromkvällen så fick jag ett ryck och gick upp till Sidsjön och gick ett varv. På kvällen. Själv. Det var verkligen ett ryck! Kanske ett väldigt litet ryck för många, men ändå! :-)

Nu imorse så åkte Adam till Luleå. Dom har bortamatch imorgon, och kommer hem tiiiiiidigt som faaaan på lördagmorgon, eftersom dom åker bussen hem direkt efter matchen på fredag. När han är borta ska jag passa på att titta på alla "mina" serier! Det blir ganska skönt. Tomt, men ändå skönt. Ni fattar.

Nu ska jag sörpla vidare på pisskaffet och kolla runt på lite bloggar innan jag ger mig av!

Btw, jag har en ny mailadress, så om det är någon som vill ha den så är det:
[email protected]

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0