Man vill alltid ha det man inte kan få.

Jag har spikrakt hår. Fint, blankt, hår - men spikrakt. Jag har alltid velat ha lockigt hår, så klart.
Enligt mig så borde det vara enklare att platta ett lockigt hår än att locka ett platt hår? Enligt mig alltså. För att locka håret är väligt jobbigt tycker jag, men det är ju så fiiiiint!!! Jag tänker ganska ofta att jag ska locka håret, för jag känner mig så fin i lockar, men det blir liksom aldrig av, för jag orkar aldrig. Fan, vilket HIMLA svammel om lockar. I like it, I can't help it. Jag ska nog ta mig an locktången i eftermiddag, jag vill vara fin för Baby ikväll, som han sa förra veckan "Du var så fin ikväll, jag såg dig på en gång och tänkte "där är mitt Sunshine" ", när jag kom till Sporthallen. :-) Visst, lite Anna Anka-varning, men jag gillar att vara fin för min pojkvän.

Oh well. Tisdagmorgon på jobbet och än så länge är det ganska lugnt.
Jag hoppas att det håller i sig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0