Måndag och ÄNTLIGEN lön!

Tjoho!
Nu har jag fixat och trixat och gjort lite bankärenden på nätet. Fört över pengar från det ena kontot till ett annat, fram och tillbaka, hit och dit.

Idag efter jobbet och träningen (för 3:e veckan i rad kör jag ett IW-pass direkt efter jobbet), ska jag åka till Birsta och köpa mer shampo och balsam, och även min absolut bästa hudvårdsprodukt någonsin!
Nämligen Johnson's Baby Oil! Billig är den och riktigt, riktigt bra! Man smörjer in sig i duschen, alltså innan man har torkat sig, och den återfuktar väldigt bra, huden blir riktigt mjuk och smidig!!

Bodybutter och härliga lotions i all ära, men denna är bäst - enligt mig!

FAAAN vilket telefonkaos det är nu, jag kan verkligen inte blogga mer!

Kommentarer
Postat av: Lina

Och så står det ju ditt namn på den;)

2009-10-28 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0