Morgonbloggen.

Halloj!
Är på jobbet. Har hyffsat trötta ögon.
Igår var en riktigt tung dag, det var liksom inget som var roligt. Jag fällde många tårar och A tröstade snällt. Jag hoppas på en gladare och ljusare dag idag. Helt seriöst nu, det här VÄDRET gör ju att man mår piss! Det ger ingen energi eller lust till något! Det är kolsvart när jag går till jobbet, och grått och blött utan minsta lilla solljus. Det är faktiskt ganska deprimerande, håller ni med?

Nåja, jag hoppas som sagt på en bättre dag idag.

Adam åker till Södertälje idag för att spela match ikväll. Detta är alltså min "Jessan-dag".
Jag ska kolla på DHW, One tree hill och Gossip girl på datorn - i sängen!!! Haha värsta lyxen! Det finns chips och godis också (som jag ska menssvulla).

På tal om mens. Jag skulle vilja mäta mängden vätska i kroppen veckan innan mens, och sen mäta den strax när den har börjat. Jag känner mig som en jäkla vattenballong idag! Det måste skilja hur mycket som helst, åtminstonde den här gången!

Nu ska jag hälla upp morgonens första kaffe!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0