På Facebook just nu: "Jessica Jonsson ritar kors i alla tak och dricker Gainomax".

Heeeeej!
Hörrni, jag har TRÄNAT!!!!!!! Dels lite grann hemma igår (som faktiskt gav lite träningsvärk) men alltså, det som räknas är att jag har varit på Indoor walking idag (NYSS) direkt efter jobbet. 45 minuters konditionsträning chockerade min kropp och mina kinder är tomatröda och blossande. Jobbigt, men inte så att jag kände att jag inte skulle klara av det. Det känns jäkligt bra att klockan "bara" är halv fem och jag har jobbat OCH tränat färdigt för dagen! KING!

Sorry för dålig uppdatering i helgen, jag har pysslat lite och inte känt något sug efter att blogga. Baby vann matchen mot Plannja i fredags, och i morgon väntar hemmamatch mot Borås. Jag har tagit kontakt med en annan flickvän i laget (alltså flickvän till en spelare) och vi ska nog gå tillsammans! Det ska bli roligt! :-)

NU ska jag ta och gå ut på en halvlångis med lilla Tindra!
Kramis!


Kommentarer
Postat av: angie

kul att dem vann.. men jag hoppas solna tar hem guldet i år.. yeah!

2009-10-12 @ 20:17:50
URL: http://angieuncensoured.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0