Skööön vinst igår!

Oj oj oj vilken match igår!!! Hela matchen igenom var bra, spännande och tajt!
När det endast var 3,4 sekunder kvar (och Borås hade bollen) så stod det 84-84! Då snodde "vi" bollen, min baby passade snabbt fram till islänningen Jakob som hivade iväg en lååång 3:a som träffade plankan och i!! Precis på slutsekunden!!!!!!! Fatta va skönt att avgöra med ett sånt skott!!! Sundsvall vann alltså med 3 poäng! Jag satt brevid Jakobs flickvän Edith, och hon va mäkta stolt!! Det var en jättetrevlig kväll annars också, jag träffade som sagt upp Edith och en annan spelarflickvän som heter Anza, och vi tre ska nog gå tillsammans i fortsättningen också! :-)

Idag är jag på jobbet fram till kl 20:00 ungefär. Adam är och fixar det sista i hans lägenhet och ikväll ska vi mysa lite extra eftersom han åker bort igen imorgon. På fredag är det bortamatch mot Örebro, så han lär ju inte komma hem förrän på lördagmorgon någon gång. Typiskt att jag ska jobba i helgen också, eftersom han är helt ledig. Well, well.

NU ska jag fixa lite kaffe tror jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Knuti

haha, ni blir värsta spelarfruargänget.. Coooolt ;)

2009-10-14 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0