1 eller 2?

God morgon!
Idag har jag 2 alternativ:
1 åka till Östersund och kolla på basket
2 stanna hemma och göra husliga saker (baka, städa)

Alternativ 1 låter ju som det roligare av dom två, men alternativ 2 behöver inte bli så tråkigt. Jag föredrar att fixa och dona när jag är ensam hemma, så jag borde ju typ passa på (plus att jag kommer att vara sjukt nöjd när jag är klar med allt).
Adam säger att det blir roligare när riktiga säsongen börjar, och det har han ju i och för sig rätt i.
Jag stannar nog hemma. Haha, gud va velig jag är!!!!!

Nu ska jag svepa kaffet och gå ut på en promenad i solen!

P.S Klicka HÄR för att checka out min nya dator! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0