1300 spänn fattigare...

...men en vinterjacka rikare blev jag idag. Jag tänkte att det var lika bra att köpa en jacka nu när det finns storlekar så att jag är redo sen när kylan kommer på allvar.
(Anna, visst var det du på Stadium??? Hade jag varit hundra så hade jag hejjat, hihi!) Jag köpte även ett Bodybutter på Body shop med jordgubbssmak, så det ska jag inviga senare ikväll!

NU ska jag låta pizzan som ligger i magen få jäsa lite framför tv'n, sen blir det promis följt av långdusch och filmmys! Ha det gott! :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Bild på jackan tack =) Har också köpt en där på Stadium för 1300 kr..i grått. Kanske e samma? =)

2009-09-21 @ 16:33:47
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh Tjejen det va JAG :-) HaHa jag trodde inte Du såg mig, den snabbisen som jag nu hann se Dig på. Och jag ville inte verka så PÅ, haha. Ja det va väl kanske fånigt tänkt. Men jag är fånig ibland. Nästa gång... :-)

Ha en bra Dag nu Jessica!

2009-09-22 @ 07:38:15
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0