Äh, det blir inget uppehåll.


Osminkad, skitigt hår, A's linne. I love it! :-)


Detta är ju som en dagbok, nästan. Jag delar inte med mig om allt, det vill jag inte, men jag gillar att skriva ner mina tankar - och det må vara otroligt ointressant för ganska många, men jag skriver inte för att underhålla på det sättet.
Jag gick in i min gamla blogg igår, och nog för att den är fylld av bilder från ett "gammalt liv" så är det ändå kul att läsa. Tycker JAG alltså.

Hur som helst.

Fredagmorgon och jag har varit uppe länge redan. Sedan A flyttade in så svämmar tvättkorgen över konstant, han tränar ju 2 ggr per dag, och jag hatar en full tvättkorg så jag har tvättat sedan kl 7 i morse. Skönt att få det överstökat. Även A var uppe tidigt idag, och nu sitter han på en buss till Göteborg där han ska spela tre matcher i helgen. Då har det börjat på allvar då - livet som "spelarfru". Haha, "spelarflickvän" alltså.
Det känns bra, jag har ju i perioder stora behov av att vara själv och få egentid, så detta funkar bra. Men jag saknar honom redan, haha!

Idag ska jag tvätta som sagt, hämta Tindra hos "mormor", inhandla lite till kvällens tjejmys, köpa ett läppglans på MUS som jag har spanat på ett tag nu, och så måste jag städa lite.
Jag känner på mig att detta kommer att bli en bra dag, och en bra helg (trots att jag ska jobba på söndag).

Skriver mer senare!
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Hanna Sundberg

Åh kom in till mig också om du är på stan...jag är sååå uttråkad!

2009-09-11 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0