Det här med bloggar.

Jag har flera gånger funderat på att lägga ner min blogg. Mycket på grund av att jag känner att den är lite för tråkig för att ha som en "offentlig dagbok". Det är ju ingen riktig dagbok heller, eftersom jag inte skriver om sånt jag skulle kunna skriva om i fall att jag visste att det bara var jag som läste den. Som en del av mina trogna läsare vet så har jag ju en gammal blogg, och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa och titta på bilder och så. Jag önskar att jag orkade hålla på och framkalla kort och klippa och klistra lite, för då skulle jag nog ha en dagbok hemma på sängbordet tror jag.

Ni som läser detta, och som också bloggar, varför bloggar Ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggar för att jag älskar att skriva av mig och för att jag har så mkt vänner utspridda i landet som läser och dessutom mamma och syster! Man kan göra bloggen som en dagbok på bloggbok.nu och det har jag funderat på men då måste jag nästan sortera ut mina inlägg för annars blir det för dyrt med 4 års skrivande haha! Jo nästan 11 dgr, räknaren missar med 2 dgr så det skall vara 13 dagar, men det är nära!!! Är inte så nervös än..längtar mest! Ser så fram emot att få se vem som gömmer sig i magen! Hoppas bara att allt går bra...den oron finns ju såklart. kram kram

2009-09-28 @ 10:04:08
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Hanna Sundberg

Jag slutade för att det kändes inte som om jag hade något behov av det. Jag skaffade en riktig dagbok istället.

2009-09-28 @ 12:52:34
Postat av: Knuti

För att det är kul, både att skriva och läsa :-)

2009-09-28 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0