Det regnar katter och hundar!

SHIIIT vad regnet öste ner i morse mellan kl 5-6!!! Det kändes som att rutorna skulle krossas av regndropparna!!

Nu är jag på jobbet igen. Lite jobbigt att ha jobbat stängning och sedan göra en öppning direkt efter... Tur att det inte händer så ofta. Jag slutar 12:15 idag och då ska jag skynda mig upp till mamma och hämta lill-tindris och sedan skynda hem till A! Han åker bort i helgen som sagt, och vi har inte setts så mycket de senaste dagarna förutom på kvällarna då jag praktiskt taget nästan har somnat i soffan. Jag kommer att saaaakna honom.... Samtidigt blir det skönt med lite Jessan-tid (fråga mig hur nice jag tycker att det är ikväll eller imorgonkväll då jag sitter totalt uttråkad). Jag ska shoppa lite mer tänkte jag, jag behöver ett par nya skor och en jacka. Gärna en ny kofta också. Jag föredrar att shoppa själv, då kan jag ta exakt den tid jag behöver.
Lite träning kanske inte skulle skada heller? Jag har ju faktiskt tränat 2 ggr denna vecka, och en tredje skulle bara vara bra! Kanske lite bodypump för att chockera kroppen rejält? Haha!

Näe nu ska jag läsa tidningen och njuta av att telefonen inte har börjat ringa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0