Det ska inte vara så svårt!

Ibland händer det att jag går och tycker synd om mig själv och tänker att jag aldrig gör något roligt längre. Faktum är att jag känner mig lite som en toffel (vad nu det innebär).
Jag kommer inte ihåg när jag var ute på krogen sist, eller jo, det var i maj någon gång för att fira A's SM-guld. Hallå?? Det är ju flera månader sedan!!!??!!! Men jag känner inte att jag har behovet längre. Jag har inget sug efter att gå ut och bli full. Visst. Man MÅSTE inte bli full, men jag gillar INTE att gå ut nykter bland massa andra onyktra, och det har jag aldrig gjort. Jag blir bara irriterad på dom.
Det låter kanske konstigt (fast egentligen inte), men jag har nog kommit till ett annat stadie i livet. Jag uppskattar andra saker helt enkelt.
Men det är svårt att ta tag i saker ibland. Det är svårt att försöka tajma ihop det med vänner när det finns bebisar, hundar, pojkvänner, jobb och annat att ta "hänsyn" till, men det ska inte vara så svårt. Och det går inte att sitta hemma och tycka synd om sig själv och tänka att man aldrig gör något kul längre. Det styr man ju bara över själv, eller hur?

Så idag tog jag mig i kragen och bjöd hem två favvotjejer på middag imorgon! Bara så där!
Det ska bli såååå mysigt och trevligt! Jag längtar jättemycket! :-)
Svårare än så behöver det inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0