Låååång-lördag.

Jag har i några dagar tänkt på att jag borde blogga, men jag kommer liksom inte på något att skriva om. Det händer inte så mycket i mitt lilla liv, allt rullar på som vanligt liksom. Typ så här:

*Jag jobbar.
*Jag älskar Adam!
*Tindra är den sötaste hunden i världen.
*Varannan dag är jag nöjd med min kropp, varannan dag är jag inte det.
*Jag älskar mina slingor i håret!
*Jag vill shoppa (och gör det ofta utöver budgeten)!
*Bråkade med pappa i telefon igår, riktigt illa, och undrar om jag ska ringa upp eller om jag ska vänta ut honom.
*Längtar hem till mina älsklingar och Thaimat!
*Saknar Anna B.


Ja, listan kan göras längre, men hur kul är det egentligen?
Äh, lite neggo är jag kanske nu, men så får det vara ibland! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0