Ljuvliga september!

God morgon (or is it??)!
Gårdagen hade kunna varit bättre. Jag var så förbannat trött och sliten, det enda jag ville göra var att sova...jag var som en zombie hela eftermiddagen och kvällen. Inge kul juu....
Men vi hade ändå en mysig kväll!

Hörrni! Jag är ju en serie-junkie och idag är en rolig dag för mig (och alla andra som delar mitt nöje)! September är ju den månad då många amerikanska serier startar upp igen, och innan jag gick hemifrån imorse så hade jag både nya Gossip girl och One tree hill på nedladdning!
Wihooo!!!

Men shit! Nu såg jag att Melrose Place kommer också! Alltså ett NYTT Melrose Place. Undrar om det floppar som nya 90210 gjorde förra året. Det återstår väl att se.. :-)

NU måste jag försöka vakna till liv. Det ser inte bra ut om jag sitter och gäspar konstant.
Blä!



Kommentarer
Postat av: Knuti

Jenna har flyttat till Norge, så jag har bara flyttat in i samma lägenhet igen. Fast med lite nya grejer :) så de är inte så mkt nytt egentligen, bara att jag bor lite mer själv nu!

2009-09-18 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0