Monday monday.

God morgon!
Nu är jag på plats på jobbet igen. Allt är som vanligt, jag är trött, jag ser trött ut, och jag försöker desperat att försöka sminka bort tröttheten. Jag misslyckas så klart. Dessutom är håret statiskt och jag känner att mensvärken kommer smygande. I have seen better days skulle man kunna säga.

Min helg har varit så mysig. Jag har inte gjort något speciellt egentligen, men både jag och A sa igår att helgen har varit så bra, vi har rått om varandra och samtidigt fått ganska mycket saker gjorda. Jag känner mig så lycklig just nu, det har jag ju gjort under en lång tid i och för sig, men det känns verkligen som att allting faller på plats nu. Jag känner en trygghet och ett lugn som jag aldrig vill vara utan. Åh vad jag längtar hem till mina hjärtan (A&T) nu! ♥

Nu måste jag erkänna en sak. Jag är ju en "sucker" för serier. Jag följer flitigt One tree hill, Gossip girl, Greys anatomy, Desperate housewifes, The hills och The city. Igår laddade jag hem nya Melrose Place! Japp, it's back! Så klart massa nya snygga ansikten, men även Sidney och Michael Mancini var med i serien. Haha, jag måste erkänna att efter att ha sett första avsnittet så tog jag hem del 2 och 3 också. Jag blev fast! Haha, jag är så svag för "snygga" serier!

Idag jobbar jag till strax innan kl 15. Efter det ska jag hem och ladda batterierna. Vid kl 17 ska jag till pappa och vi ska åka till vetrinären med hans valp och sedan vid 19 ska jag träffa Emma och ta en fika på stan med henne. Jag lär ju gäspa mig igenom hela eftermiddagen/kvällen.
Basketträningen är flyttad till tisdagar, men imorgon kommer jag inte att kunna vara med, jag ska nämligen hem till Jessica på Alnö på en liten tillställning! A har bortamatch imorgon och är borta hela långa dagen.

NU ska jag sluta "babbla", jag måste försöka få någon ordning på håret, och så ska jag läsa tidningen innan telefonterrorn startar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0