Morgonmys!

Jag och Tindra har myst länge i sängen idag! Jag vaknade redan vid nio men låg kvar i 1 1/2 timme och smekte Tindra på magen och tittade på ett avsnitt av Felicity.
Nu ligger hon på sin favvoplats i soffan och jag sitter vid datorn och dricker mitt favvokaffe - vanligt Gevalia kaffe utblandat med Irish cream-smaksatt kaffe. Det är så gott!! Jag funderar på vad jag ska göra idag? Det blir nog kanske en sväng till pappa, en sväng på stan och en sväng hem till A's lägenhet. Kanske ska jag vara den bästa flickvännen EVER och städa rent hans badrum? Vi håller ju på att tömma hans lägenhet som bekant, men det är lite grejer kvar att göra, badrummet till exempel. BLÄ va tråkigt, men det måste ju göras och han är i Gbg. Han får fixa resten på måndag helt enkelt! :-)

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag, Nina och Jessica åt thaimat och drack vin och tittade på Idol och snackade allmänt tjejsnack! Till efterrätt hade jag gjort något så spektakulärt som kladdkaka (men det funkar ALLTID) och kaffe med Baileys! Mmmm.... Lilla Maya var med också, men hon sov i vagnen hela kvällen! Tindra blev hyfsat skeptisk till henne OCH hennes vagn. Detta var första gången Tindra såg en bebis på så nära håll!
Summan av kardemumman: en mycket trevlig - och för mig välbehövlig - kväll!

NU ska jag klä på mig och gå ut på en promis med lill-fisen! Hon lär ju behöva gå på toa precis som alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0