Pink lady!

Börjar det gå till överdrift när det ser ut så här på bordet?

Rosa dator, rosa telefon, rosa iPod, rosa mugg (jag fotar med en rosa kamera)....
I can't help it, jag älskar ju rosa! :-)


Lördag idag alltså. Jag har lite grejer att göra, men jag har ingen aning om vart jag ska börja. Jag har tre saker som jag SKA göra i helgen och det är att åka till pappa, åka till IKEA och handla saker till jobbet och slutligen städa toaletten och badrummet. Pappa ska jag till idag kl två. Jag tyckte att det var lika bra att bestämma en tid, för annars sitter han bara hemma och väntar på att jag "kanske" ska komma.
IKEA och städningen kan jag ju göra när som helst under helgen egentligen, men det kan ju vara skönt att få det gjort.

Sen skulle jag ju vilja gå på stan lite också faktiskt..... Åker jag till Östersund så blir det nog imorgon, men det lutar åt att jag inte gör det. Fast ändå inte. Jag bestämmer mig imorgon.

Nu ska jag sörpla vidare på mitt kaffe och sen gå ut med Tindra!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0