Rekord!

Idag har jag gjort Birsta. Det måste vara den snabbaste svängen till Birsta någonsin! Och varför är det ALLTID så att när man åker för att shoppa så hittar man INGENTING???!!! Jag kom hem med ett armband från Indiska. Jag letade skor, handväska, halsduk och mössa. Jag hittade inget av det. Det finns ju så klart hur mycket som helst, men inget som föll mig i smaken idag.

Idag har jag sett flera "walk-of-sham:are". Ni vet, man gör the walk of shame hem från sitt "lördagsnapp". Jag har sett 2 tjejer och 1 kille (dom gick inte tillsammans) som såg sjukt slitna ut, och som gick omkring i väldigt snygga kläder (alltså bakis på väg hem från krogen dagen efter). Haha, jag tycker att det är så roligt! Vet inte varför jag tycker att det är så roligt egentligen, men jag kan inte låta bli att fnissa lite när jag ser dom! Hihi! Självklart behöver det inte vara så att dom gör the walk of shame, men jag tycker att det är så roligt att anta det bara! :-)

Nu ska jag snart iväg igen, jag ska möta mamma på stan och fika med henne, och så blir det väl lite kikande i affärer också.
Kram då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0