Så där ja!

Fortfarande trött men va fan...spela roll då!
Jag har fortfarande inte vant mig vid min nya (LILLA) dator, det är väldigt stor skillnad på att ha en 15" och att ha en 10". Allt är liksom pyttelitet! Men den är rosa och fin, och minst lika bra som en stor klumpig svart dator.

Planen idag är att jobba från 12-20. Jag skulle egetligen träna med Daniel  på jobbet vid 10, men jag har så ont i ryggen så jag skippar det. Ryggen har krånglat i över 1 vecka nu, vette fan vad det är... Jag sitter hellre hemma i mitt uppdaterade vardagsrum och myser med Tindra (A är på en högstadieskola och snackar om att man inte ska ta droger, ett projekt som kallas "Förebyggare" och är väldigt bra). Med "uppdaterat vardagsrum" menar jag ny stor tv, större soffbord och digitalbox från Com Hem. Tv'n och bordet är A's som vi har tagit hit, och det är så NICE!!!! Jag gillar sambolivet! ;-)

Nu börjar det bli dags för en promenad snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0