Shopping är KUL!!

Idag är en bra dag. Jag och Daniel ska vara på "Fixarmässan" i eftermiddag och sälja in Helex till nyinflyttade studenter! Och eftersom vi ska "sälja, sälja, sälja" så passade jag på att shoppa, shoppa, shoppa lite nu på förmiddagen! :-)
Billigt blev det också! Ett par grå/svarta jeans och svart v-ringad topp på HM blev endast 268,50!!! Jeansen hade 100:- rabatt och så hade jag en värdecheck på 100:- också! Wiihooo va billigt det blev!!! Så då firade jag med att gå på Make up Store och köpa en "Cover all mix" som jag har velat köpa under en längre tid nu, det var inte lika billigt men det ska ju tydligen vara hur bra som helst! En lyckad shoppingdag helt enkelt! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan piffa till mig! Man måste ju se bra ut när man ska sälja!!! Haha, eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästa gång får du testa vår Magic Wand!! Den är skit bra!

2009-09-03 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0