Tisdag, fisdag.

Ännu en extremt tidig morgon. Dock är denna snäppet jobbigare än gårdagen. Jag känner en förkylning komma smygandes.

Gårdagen var jättebra - efter jobbet alltså. På jobbet var det en sak som gällde verkade det som, och det var telefonterror. Jag hoppas att det blir lite lugnare idag.
Jag var ju och fikade med Emma igår på kvällen, och vi behövde nog lite tjejsällskap båda två tror jag. Vi har kommit på en riktigt bra grej som vi ska börja med på torsdagar, och det är morgon(läs förmiddags)promenader runt Sidsjön. Det ska bli så himla nice! Jag tror att jag behöver någon att göra dessa saker med, oavsett om det handlar om promenader eller att träna i gymmet, och detta KAN bli den perfekta torsdagsträningen innan jobbet!

Ikväll är planen att åka till Jessica på Alnö på ett "homeparty", eller vad det kallas, för Mary Kay, men om detta som jag känner i kroppen just nu håller i sig så måste jag nog ställa in. Det vore ju dumt att åka dit och smitta ner lilla Maya. Jag måste känna efter under dagen, det känns ju nästan alltid värst på morgonen.

Nu ska jag leta efter en snygg mössa på Nelly innan jag tar tag i lite jobb, jag är lite sugen på en Svea-mössa. Måste kolla!
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0