Usch och blä.

Jag är hängig men inte sjuk. Men tillräckligt hängig för att endast orka gå mellan soffan och köket för att fylla migg glas med Pepsi Max.
Jag stannade alltså hemma ikväll. Tråk tråk.
Jag har sovit till och från i 2 timmar mellan 17-19, det känns som att det är mitt liv nu på måndagar och tisdagar med dessa arbetstider.

Adam är i Stockholm och spelar match, jag är alltså ensam hemma med Tindra, och det innebär cheeseballs och som sagt Pepsi Max. Sjukt gott tillsammans!
Strax ska jag kolla på Idol, och sedan blir det One tree hill, Melrose place och True blood på datorn i sängen. Mysigt värre! Det är ganska mysigt att vara hängig när man är ensam hemma. Don't get me wrong, jag hade ju hellre varit pigg!

Jaja, Idol var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0