Breakdown breakout.

Ja hallå där hej hej!
Igår fick Adam se min absolut värsta sida EVER. Efter något som skulle kunna klassas som ett "total psycho breakdown" (läs "helt sjukt förbannad, arg och ledsen") efter ett "litet samtal med pappa" på telefon. Nu har jag lugnat ner mig, det har ju gått 24 timmar, haha!
Ingen vän, expojkvän, chef, kund eller medmänniska har någonsin fått bli att bli så frustrerad som min kära far gör mig ibland. Han trycker på mina knappar och jag på hans och ibland bråkar vi så att det står härliga till. Nu var det väldigt länge sedan, så det kändes extra tungt att gå och lägga sig igår, och jag har även tänkt på det en del idag trots att vi redde ut allting igår.

Idag åt jag lunch med Anza, Edith och Jaycee på BIM. Sååå gott! Detta var nog sista gången som vi alla 4 satt tillsammans, för Jacyee och Andrew kommer nog inte att komma tillbaka till Sundsvall till hösten. Edith och Anza blir kvar, dock åker Edith och Jakob hem över sommaren, men Anza och Johan bor här permanent så det är kul att hon/dom är kvar! :-)

Just nu är jag på jobbet, det har varit en ganska ok kväll trots att jag är ungefär HUR trött som helst (och less på att vara här och inte ha koll på ALLT, ja jag är ett kontrollfreak). Det var lite action för en stund sedan, en tjej kom ut i receptionen och var helt svimfärdig, men "superwoman Jessica" tog hand om henne och bjöd på Coca Cola och så var allt bra igen. Dock hade hon en stukad fot, så hennes kväll blev nog inte så lyckad.

Om 1 timme stänger jag, och då ska jag hem och steka lite bacon och ägg! :-)
Tjing då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0