En tillfällighet?

Mitt i alla depp igår så bestämde jag mig för att "unna mig" ett minimål från Big boy. Alltså, en liten pommes, en liten burgare och en liten läsk. Usch och fy och satan vad jag ångrar det, för inatt så vaknade jag med världens magont, jag trodde seriöst att magen skulle explodera! Inte vet jag, men så klart känns det som att det var minimålet som orsakade detta, men ibland så kan man ju faktiskt få magknip så det står härliga till ändå, men jag ska nog ta och skylla på maten den här gången (och mig själv så klart, dumma mig som matar magen med dumheter så där).

Adam kom hem prick kl 2 inatt, och han ligger fortfarande och sover. Vi har inte hunnit prata så mycket om matchen igår, men egentligen, vad finns det att prata om? Det som har hänt har hänt.

Snart ska jag åka och hämta pappa, och sedan ska vi åka till Birsta och handla, och senare ska jag till fröken Barthold som fyllde 30 igår! Lite shopping, bakning och städning ska jag också hinna med idag. :-)

Nu är jag leeeedig i 4 dagar!! Wiihooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0