Greece please!

Jag har bokat en resa till Grekland! Wiihoo!!!
Den 27:e juli åker jag och Adam till Zakynthos i en vecka, och detta blir fjärde gången som jag besöker just den ön i Grekland! Första gången jag var där var sommaren mellan 6:an och 7:an. Jag var där 2 veckor med mamma, och vi ÄLSKADE Zakynthos! Året efter åkte jag, mamma och pappa till Kreta, och allt jag och mamma pratade om var Zakynthos, så pappa blev lite less, och året efter så åkte vi tillbaka dit hela familjen, och pappa var lika frälst.
Sedan gick det några år till nästa besök, och då åkte jag med några tjejer i gymnasiet, det var en riktig tjejresa med massa fest, killar och tjejbråk.
Resan som jag, mamma och pappa gjorde är en av de bästa semestrar jag har varit på, mycket för att det är så himla fint på den ön! Nu är det i och för sig ca 14 år sedan jag var där sist, så jag kanske blir lite besviken, men sola och bada lär jag ju kunna göra i alla fall!
Åååh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0