Härliga lördag!

När jag drog upp min rullgardin i morse skrattade jag rätt ut. Det var ett stort skämt att vakna upp till värsta snöstormen! Det hela la sig efter en halvtimme ungefär och nu skiner solen som den ska! :-)

Idag är en härlig dag! Så social som jag ska vara idag har jag inte varit på länge! Om en timme ska jag luncha med Anna och Silvia på Tant Ankis, och ikväll ska jag ha myskväll med Frida som jag jobbar med! Frida är en tjej som jag tycker såå mycket om, vi har bara känt varandra i ett par månader, men vi kommer så bra överens på jobbet, och ikväll ska vi hänga för första gången utanför jobbet.
En grej som är lite skojig är att Frida och jag fyller år på samma dag (alltså imorgon), vi heter båda Jonsson i efternamn och vi har båda spelat basket och har killar som spelar basket. Det skiljer 10 år mellan oss, men det är inget någon av oss märker. Vi är alltså tvillingar med 10 års mellanrum, haha! Ikväll ska vi svulla som fan, jag ska baka en Banantoffeepaj och fixa chips, och Frida ska ta med vin och godis! SVULL!!

Jag saknar Adam, men han kommer ju hem imorgon så snart är vi tillsammans igen! Woohoo! :-)
NU ska jag klä på mig och snart går jag in till stan! Tindra och jag önskar alla en trevlig lördag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0