Ett skepp kommer lastat...

God morgon!
Då min förkylning har avtagit lite så har den blommat ut på Adam i stället. Inte så otippat egentligen. Tråkigt att han ska vara sjuk nu till helgen när jag har varit så seg hela veckan. Jag är inte 100% än heller, men det går åt rätt håll i alla fall!

Klockan är fem över sju och jag har redan varit igång i 2 timmar. Detta är femte dagen på jobbet, skönt med "kort dag" idag, jag går hem strax efter kl 12, och då ska jag nog vila lite, men jag hade tänkt att röra på mig lite i form av en långpromenad när Adam är på träning. Det är ganska skönt nu när det är lite svalare, det är skönare att promenera då i alla fall tycker jag!

I helgen ska jag baka en kaka tror jag, och jag har riktat in mig på denna smarriga historia! Klicka
HÄR! 
Slurp, eller hur?! Mmm...med ett glas iskall mjölk till...aaaahhh.... :-)

Nä hörrni, ha en bra fredag, och snåla inte på fredagsmyset ikväll!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0