Ingen lust...

Hej på er!
Tillbaka till verkligheten. Som vanligt efter en utlandsresa. Jag blir alltid lite deppig när jag kommer hem. Jag har jobbat och längtat så mycket efter en vecka i solen, och när den nu är över så blir det alltid ett litet antiklimax eller vad jag ska kalla det. Jäkligt trist. Och så klart är det precis som förra sommaren, jag har 2 veckor kvar av semestern, inget planerat och så klart pissväder. Just my luck.
Därför väljer jag att inte blogga mer på ett tag, ingen vill väl läsa en surkärrings blogg, så jag återkommer när jag har ett bättre humör och något roligt att blogga om, om två veckor eller så.

Tills dess, so long suckers! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0