Jessan snorar vidare...

Ja vilken jäkla följetång. Vaknade med liiiite feber imorse, som snabbt försvann med en Alvedon, men resten av förkylningen (läs snorfylld dunkande skalle och slem i halsen) kvarstod ju så klart.
Det är så jobbigt att vara förkyld!!!

Ikväll är jag på jobbet, och det är så klart segt, men det känns faktiskt bättre att vara här än att sitta hemma och sucka över att jag är "såå sjuuuk". Jag kommer att somna gott ikväll (om jag kan andas genom näsan vill säga).

Nu sitter jag och tittar på lite höstkläder på nätet. Varje höst vill jag "förnya" mig med nya kläder, skor, smink och hår. Det kan bli dyrt, aj aj. Men KUL så klart! ;-)

Nu ska jag kika vidare, förhoppningsvis utan att ruinera mig själv! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0