NU får det vara nog!

Gaaah jag är så LESS!!! Det här med att ha 4 veckors semester och endast ha 1 vecka som är fylld av planer SUGER! Ja, jag kanske låter riktigt grinig och gnällig nu, och gissa vad? Det är jag. Jag är såååå uttråkad!!! Jag nästan längtar efter att ställa klockan på 05:00 på måndag och få gå till jobbet igen... Då är det illa.
"Alla andra" jobbar, har små barn, hundvalpar eller annat som gör att dom inte kan vara spontana och åka iväg ett par dagar. Adam började jobba förra veckan, och denna vecka är han borta i stort sett hela dagarna mellan 8:30-20:30 på deras årliga NBA-camp för ungdomar, och i helgen åker han bort igen, denna gång på en coach-utbildning. Mupp mupp.

Nä, jag sa ju att jag skulle hålla mig borta från bloggen om jag bara skulle gnälla, men ibland måste man få "gnälla av sig" lite.
Till råga på allt så har jag en liten finne i näsan som gör jätteont! FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0