NU har jag lust!

Jag sa att jag skulle skriva när jag hade lust igen, och nu känner jag att det händer lite roliga saker!
Jag ska gå på Roxette imorgon!!! Från att ha börjat fundera på det tidigare i veckan, till att inse att jag nog inte hade någon att gå med, tills NU då jag får ett sms av gulliga Daniel på jobbet som säger :"du ska gå på Roxette med oss imorgon"!!! Jag dog nästan!!! Gud va glad jag blev!!!
Adam åkte till Stockholm idag, och jag tycker ju som bekant att det är rätt skönt med lite egentid - eller på senare tid har jag märkt att jag tycker om TANKEN på egentid. När jag väl sitter här själv med Tindra och en chipspåse så är det inte så jäkla kul.... Men som sagt så blev jag på JÄTTEBRA humör nu, och ska sätta igång lite Roxette på Spotify alldeles strax!

Ikväll spelar Ulf Lundell (just nu) och lite senare kör Taikida igång. Tindra blev väldigt förvånad över allt "oväsen" när vi var ute nyss. Ulf Lundell är inte riktigt hennes smak, eller min för den delen. Tidigare idag hörde jag Taikida repa på Curly Sue, så den kommer nog att låta riktigt bra ifrån balkongdörren sent ikväll!

Nä nu ska jag stänga ute "oljudet" och poppa lite Roxette (till grannarnas fötjusning hoppas jag)!

I'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0