Roxette!

Ikväll har jag varit på Roxette! Det var så himla kul att gå ut och "göra nåt", och speciellt att gå på konsert, det händer ju verkligen inte varje dag! Det var jag, Daniel, Vicky och Lotta (kollegor), och just att gå ut med dom var också extra kul! Jag FICK ju liksom en biljett av Daniel, bara en sån sak! :-)

Hur som helst. Jag är kanske inte Roxettes största fan, men dom är ju faktiskt jättestora! Min favoritlåt är It must have been love, och den var bäst! Ååååh vilken ståpäls jag fick!! Den började riktigt vackert med akustisk gitarr och allsång av publiken, och sedan gick dom över till den "vanliga" versionen. Jag lyckades filma en liten snutt, så klart låter det fördjävligt, men känslan just då var enorm!




Filmsnutten kommer imorgon!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur länge köade du till Roxette konserten? =)

2010-08-08 @ 18:06:42
URL: http://emmakivipaasi.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Hej Emma!

Jag köade inte alls, bara till toaletten i ca 30 minuter... :-)

2010-08-08 @ 20:16:10
URL: http://tindrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0