Sköna fredag!

Hej hej hallååå!
Fredag idag, och den enda lediga dagen för mig denna vecka! Jag har varit på stan och "tagit bort" mina naglar, alltså förstärkningen jag gjorde för 4 veckor sedan och så har jag shoppat lite livsnödvändiga saker som tights, strumpor, en myströja och intensivtoning till håret! Helst hade jag nog fortsatt att fixa naglarna, men liksom 600 spänn varje gång man ska fylla på och fräsha till är lite för mycket tycker jag, speciellt då mina naglar växer ganska fort och då skulle jag behöva göra det 1 gång i månaden...känner inte att jag riktigt har råd med den lyxen... En gång varannan månad kanske, men äh, nu tog jag bort dom och får fortsätta fixa med dom hemma!
Mitt paket från HM kom igår och idag myser jag omkring i en härligt lila tunika!

I helgen ska jag jobba (neeeeeeeeej) och imorgon kväll ska jag och Adam hem till Anza och Johan på en liten kräftskiva. Jag är inte superförtjust i kräftor, kanske beror det på att jag blev stupfull den första gången jag åt kräftor för ca 12 år sedan, men jag har bestämt mig för att ge dom en ny chans. Det var ju knappast kräftornas fel att jag blev dålig, det var nog snarare snapsen... :-)

Nu ska jag ta tag i lite grejer som måste göras här hemma, sedan ska jag färga håret!
Ha en skööön helg!

Kim Hat SEK 195, Svea - NELLY.COM
Den här fina mössan fick jag av Adam idag! Gulligt va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0